PDA

View Full Version : Mehrab Hossain Jr. singing at the Auckland Bangladesh Association Reception


rashed_va
December 24, 2007, 07:35 AM
<object width="425" height="350"> <param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/tqlom3NL_Ak"> </param> <embed src="http://www.youtube.com/v/tqlom3NL_Ak" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> </embed> </object>

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/HXR1n4zHbrI&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/HXR1n4zHbrI&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

<object width="425" height="350"> <param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/3c_42jOeF6Y"> </param> <embed src="http://www.youtube.com/v/3c_42jOeF6Y" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> </embed> </object>

Game On
December 24, 2007, 07:38 AM
It will be better if he concentrates on cricket from now on !!!!!!!

Tushar Imran is on the run too .

Thanks a lot for sharing though ;

pilot fan
December 24, 2007, 07:39 AM
wow that so cool

hes quite good

BanCricFan
December 24, 2007, 07:39 AM
Wow! Talent In Abundance!

Nafi
December 24, 2007, 07:42 AM
O ma dayz

thats was very impressive and good

Yameen
December 24, 2007, 07:46 AM
bluddy hell thats amazing, especially the english sing, its like the real one lolz

BanCricFan
December 24, 2007, 07:54 AM
ONCE AGAIN...WOW!!!

Mehrab bats, bowls, takes stunning catches and sings like a popstar and a baul...now thats what I call talent!

Mehrab the magnificient- jnr no more!

New breed of Bangladeshi cricketers makes me...:)

Rashed va, what about Shahadat?!

Game On
December 24, 2007, 08:04 AM
Everyone is having fun . Seems like the tour is finished . Porey abar Indian cricket team er moto nah hoi obosta !!!!!!

Just hope for the best .

Omio
December 24, 2007, 08:05 AM
woow,, thts cool..
Tomar ghore bosot kore koijona..

Tnx Rashed for sharing.

Rumz_01
December 24, 2007, 08:13 AM
WOW!
his voice is amazing! the english..!!!
wow..so totally wicked!!wow!

Tiger Bhai
December 24, 2007, 08:28 AM
still.. LalMiaH Rock'sssss

http://www.youtube.com/watch?v=3Ki04RocqHE&feature=related
Btw don't like this rubbish!

Fazal
December 24, 2007, 09:03 AM
rashed_va,
thanks for sharing with us.

BD-Shardul
December 24, 2007, 09:10 AM
Thanks Rashed Bhai for sharing it with us. It was so cool.

nasimul
December 24, 2007, 09:20 AM
Thanks Rashed bhai for sharing.

rubel_18
December 24, 2007, 09:51 AM
Wow, Mashallah his voice is so gud, especially his English he sounds like a white guy....lol. Very talented guy

AsifTheManRahman
December 24, 2007, 10:00 AM
"The smile on your face" followed by "Tomar ghore boshot kore" - what a contrast :)

By the way, looks like Tushar's having a grand time in the audience while Shahadat, Tamim, etc can't wait to go to the bathroom.

One World
December 24, 2007, 10:03 AM
Ash looks pretty calm.

akabir77
December 24, 2007, 10:15 AM
he is pretty good. excellent guitar player...

Ajfar
December 24, 2007, 11:07 AM
still.. LalMiaH Rock'sssss

http://www.youtube.com/watch?v=3Ki04RocqHE&feature=related
Btw don't like this rubbish!

yupp...Lalmiah is the mann...

Rumz_01
December 24, 2007, 11:12 AM
Thank You!!!!
for the video..
Mehrab is awesome!

Nocturnal
December 24, 2007, 01:50 PM
Thanks for sharing.....awesome!

bdchamp20
December 24, 2007, 01:55 PM
Lovely voice...well if his cricket career fails...he can still become a very successful singer.

wiseshah
December 24, 2007, 02:18 PM
nice. i think he should try for close up 1

taklima_naj
December 24, 2007, 02:41 PM
Excellent, thanks for sharing.

taklima_naj
December 24, 2007, 02:45 PM
Everyone is having fun . Seems like the tour is finished . Porey abar Indian cricket team er moto nah hoi obosta !!!!!!

Just hope for the best .

Relax Bro, sometimes u need to give time to urselfes which will provide success in ur career life too.

taklima_naj
December 24, 2007, 02:57 PM
Everyone is having fun . Seems like the tour is finished . Porey abar Indian cricket team er moto nah hoi obosta !!!!!!

Just hope for the best .

Relax Bro, sometimes u need to give time to urselfes which will provide success in ur career life too.

hoodlum
December 24, 2007, 03:59 PM
game on bro jus chill !! nothing to get worried...our players needs something lyk dis one to refresh their mind and to get into a chilling mood.i hope dis wil help dem to concentrate on cricket again..
anyways mehrab is awesome...amazing...sings and plays guitar like a popstar...rashed bhai wat about shahadat?i heard he is a good singer too...he sang at sum functions in world cup..

kalpurush
December 24, 2007, 04:56 PM
[বাংলা]হায়! হায়!! ও ত বেশ ভাল গায়!!!:wow:[/বাংলা]

Antora
December 24, 2007, 05:14 PM
mashallah... bhaloi toh engishey gan gete parey! amazing!:notworthy:

FagunerAgun
December 24, 2007, 05:44 PM
Simply brilliant.

Khali office. Mon bhore onek jore onek bar ei gan gulu shunechhi. Onek onek bhalo legese.

Thanks a lot Rashed.

damalChele
December 24, 2007, 07:24 PM
Since he's already a houshold name in BD, few more public performances like this will defintely act as catalyst towards launching his solo career in the near future. For the time being lets concentrate on cricket.

Game On
December 24, 2007, 07:28 PM
For the time being lets concentrate on cricket.

100% agreed ; There's no better time to get the Kiwis while Shane Bond is out of the series . We should take advantage for this .

zia
December 24, 2007, 08:07 PM
100% agreed ; There's no better time to get the Kiwis while Shane Bond is out of the series . We should take advantage for this .

A pro is pro. What's wrong if some one is multi-tasker?? Mehab's compsure in 20/20 amazed me. All work (for mehrab's case: playing cricket) and no play (playing guiter) makes Jack (mehrab) a dull boy!!!!!:lol:

tiger_omar
December 24, 2007, 08:18 PM
nice. i think he should try for close up 1

:lol: It's not a bad idea actually, he's a very good singer from what we see. And he would also get the votes from all the crazy bangladesh cricket fans so he would win for sure.

Foozy
December 24, 2007, 11:20 PM
Amazing! This guy is really good. I wouldn't have expected a Bangladeshi cricketer to have such a good English accent.

haba_guba_
December 24, 2007, 11:53 PM
jus to clearfiy guyz, mehard went to sunnydale english medium high school, he lives in shine pukur apt at mirpur. so its no brainer how he has good knowldge of english song.

Mahir
December 25, 2007, 12:08 AM
It will be better if he concentrates on cricket from now on !!!!!!!

Show some appreciation for the obvious talent out there. I'm sure he concentrates on cricket when he's at it, and maintains his "other" talents at the same time.

Kuddus
December 25, 2007, 12:25 AM
jus to clearfiy guyz, mehard went to sunnydale english medium high school, he lives in shine pukur apt at mirpur. so its no brainer how he has good knowldge of english song.

Nice! I went to Sunnydale too!

al Furqaan
December 25, 2007, 12:37 AM
he's got some talent

haba_guba_
December 25, 2007, 12:47 AM
oh ya one thing hes dad died recently and his mom is doctor. he drives a toyota tercel.

wiseshah
December 25, 2007, 12:52 AM
Everyone is having fun . Seems like the tour is finished . Porey abar Indian cricket team er moto nah hoi obosta !!!!!!

Just hope for the best .


hi Game on, i was expecting this kind of dialogue from u, like, " i can sing better than mehrab jr" or " eta ekta gola hoilo, goru chagol chuita asbo"

but u didnt say that. seems like ur changing urself. lol but still negative somehow....

al-Sagar
December 25, 2007, 02:42 AM
lets hope his bat does the singing if he plays in the ODI

Antora
December 25, 2007, 02:49 AM
oh ya one thing hes dad died recently and his mom is doctor. he drives a toyota tercel.

errr do you like stalk this guy?
oh and welcome to Bc

arifur81
December 25, 2007, 03:59 AM
MashaAllah je gola ase tate cricket-e mair khaileo gan gayya pet palte parbo, kintu baki golar ki ar kuno talent ase, na thakle joldi koira kiso akta shika valo,kowato jaina kokhon ki hoi.:lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Rifat
December 25, 2007, 04:02 AM
personally, i like Mehrab Jr. as i hope he will be quite productive this series... inshallah.

Go MJR. :D

lamisa
December 25, 2007, 05:27 AM
btw,whose song is "the smile on ur face"?

damalChele
December 25, 2007, 05:52 AM
btw,whose song is "the smile on ur face"?

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/AuJrEBtmM1Q&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/AuJrEBtmM1Q&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

Rumz_01
December 25, 2007, 06:21 AM
btw,whose song is "the smile on ur face"?

Ronan Keating

lamisa
December 25, 2007, 06:45 AM
thanx damalchele nd rumz_01

zainab
December 25, 2007, 07:37 AM
A pro is pro. What's wrong if some one is multi-tasker?? Mehab's compsure in 20/20 amazed me. All work (for mehrab's case: playing cricket) and no play (playing guiter) makes Jack (mehrab) a dull boy!!!!!:lol:


Exactly! I heard that Sakib is also a good singer.

BanCricFan
December 25, 2007, 09:50 AM
Exactly! I heard that Sakib is also a good singer.

I think you mean Shahadat. Can you imagine a fast and furious aggressive bowler singing ballads at the top of his voice;)

Imtiazk
December 25, 2007, 11:01 AM
What was he singing ?

BanCricFan
December 25, 2007, 11:14 AM
What was he singing ?

You mean shahadat: "right here waiting for you" by Richard Marx

Rumz_01
December 25, 2007, 01:19 PM
wow, shahadat sings as well, im totally in love with mehrabs voice and i think tha the bengali song sounds soooo much better...!

Antora
December 25, 2007, 05:01 PM
woah! rajib o gan gete parey? but did you people know Ash can sing? hahahahaa it was posted on polapain.com... i'll see if i can find it lolz!

Antora
December 25, 2007, 05:11 PM
woah! rajib o gan gete parey? but did you people know Ash can sing? hahahahaa it was posted on polapain.com... i'll see if i can find it lolz!

http://s175.photobucket.com/albums/w130/mirzapur/?action=view&current=ash_singer.flv there you go... have a good laugh :)

Electrequiem
December 26, 2007, 12:28 PM
You mean shahadat: "right here waiting for you" by Richard Marx

Do we have a video/audio for Shahadat's performance?

BanCricFan
December 26, 2007, 02:24 PM
Do we have a video/audio for Shahadat's performance?

Sorry bro! I was only pulling ImtiazK's leg..;)

Murad
December 26, 2007, 02:34 PM
He should have become a singter in the first place. He sings better than he plays cricket. He shouldn't be anywhere near the cricket games.

I think BCB is planning to make a MUSIC BAND to earn more money. And Mehrab will be leading VOCAL and the GUITARIST. This is why they are grooming him in every series.

MohammedC
December 26, 2007, 05:19 PM
That was Mehrab singing his last song for Bangladesh.

BanCricFan
December 26, 2007, 08:06 PM
That was Mehrab singing his last song for Bangladesh.

Ouch! Harsh!

Talented Mr. Hossain is still VERY young!

Rifat
December 26, 2007, 08:30 PM
http://s175.photobucket.com/albums/w130/mirzapur/?action=view&current=ash_singer.flv there you go... have a good laugh :)

wow, Ashraful gotta be the best at everything in Bangladesh, when he retires from cricket, i would vote for him for president for the Republic of Bangladesh, i find him quite intelligent and humble!

Antora
December 26, 2007, 08:34 PM
wow, Ashraful gotta be the best at everything in Bangladesh, when he retires from cricket, i would vote for him for president for the Republic of Bangladesh, i find him quite intelligent and humble!

Ashraful for prez? BAhahahaha... imagine whats gonna happen to our country if he is prez:lol::lol:

tiger_omar
December 26, 2007, 08:43 PM
wow, Ashraful gotta be the best at everything in Bangladesh, when he retires from cricket, i would vote for him for president for the Republic of Bangladesh, i find him quite intelligent and humble!

I would vote for him too actually. He seems like a really nice person and a humble one too. He doesn't seem like the person who would steal his country's money like some of our politicians did/do. Good luck to Ash.