PDA

View Full Version : Fixtures - BCFCL, Season 1


bangla-red
August 17, 2009, 11:50 AM
The two teams, Awesome BCites and BC Assassins will take part in 3 Tests, 5 ODIs, and 3 T25I matches. A 50 over friendly match will also take place to get players fit for the gruelling series.

Schedule

Only List A

Awesome BCites vs BC Assassins (SBNS) (Monday 24 August)

Tests (5 Day)

1st Test: BC Assassins vs Awesome BCites (Dome of Rock) (Thursday 27-31 August)
2nd Test: Awesome BCites vs BC Assassins (Awesome Arena) (Thursday 3-7 September)
3rd Test: Awesome BCites vs BC Assassins (SBNS) (Thursday 10-14 September)

ODIs (50 overs)

1st ODI: BC Assassins vs Awesome BCites (Dome of Rock) (Thursday 15 October)
2nd ODI: Awesome BCites vs BC Assassins (Awesome Arena) (Monday 19 October)
3rd ODI: Awesome BCites vs BC Assassins (Awesome Arena) (Thursday 22 October)
4th ODI: BC Assassins vs Awesome BCites (Dome of Rock) (Monday 26 October)
5th ODI:Awesome BCites vs BC Assassins (SBNS) (Thursday 29 October)

T25Is (25 overs)

1st T25I: BC Assassins vs Awesome BCites (Dome of Rock) (Monday 2 November)
2nd T25I: Awesome BCites vs BC Assassins (Awesome Arena) (Wednesday 4 November)
3rd T25I: Awesome BCites vs BC Assassins (SBNS) (Friday 6 November)

NB: All players must participate in at least one game in each format (excluding List A match).
The pitch will be set as Normal for games at SBNS.

nycpro96
August 17, 2009, 12:42 PM
Nice fixtures Bangla Red Bhai. This is gonna be one fun tour. :D

Nadim
August 17, 2009, 12:43 PM
Come on Rifat bhai.Let's trash them....:Rifatflag:

nycpro96
August 17, 2009, 12:46 PM
Come on Rifat bhai.Let's trash them....:Rifatflag:

:up:

Tigers_eye
August 17, 2009, 01:01 PM
Come on Rifat bhai.Let's trash them....:Rifatflag:
And once that is done, take the trash in nearby dumbster and bury them. Team muskut banano hok. I want to play with the #23. I want that number to be retired after first season. Then next season I want #9. Booking koiray raklam.

nycpro96
August 17, 2009, 01:13 PM
I call #29. Anybody wanna guess why? ;)

Nadim
August 17, 2009, 01:20 PM
And once that is done, take the trash in nearby dumbster and bury them. Team muskut banano hok. I want to play with the #23. I want that number to be retired after first season. Then next season I want #9. Booking koiray raklam.

ok. I want #98...

abz..+
August 17, 2009, 01:27 PM
watch out BC Assassins because Awesome BCites neva give up

gooooooooooooo Awesome BCites

Nadim
August 17, 2009, 01:45 PM
I call #29. Anybody wanna guess why? ;)

ur birthday?

Rommel
August 17, 2009, 02:01 PM
I want #10. Also Rifat bhai, do you think I can open? I am kinda like Tamim Iqbal only I can keep as well!

Tigers_eye
August 17, 2009, 02:05 PM
I want #10. Also Rifat bhai, do you think I can open? I am kinda like Tamim Iqbal only I can keep as well!
Catch drop korley thinbar kaney dhoira utbosh ar thin chokkor math'er char pash diye.
+++
#29 = Tamim?

Dhruvo
August 17, 2009, 02:15 PM
So we're having jersey numbers too ? in that case I call dibs on #45

Rommel
August 17, 2009, 02:16 PM
Catch drop korley thinbar kaney dhoira utbosh ar thin chokkor math'er char pash diye.
+++
#29 = Tamim?

I take my fielding seriously. :D

Tigers_eye
August 17, 2009, 02:19 PM
I take my fielding seriously. :D
Ichre paka. Mathey feeder antey bhulo na.

Nadim
August 17, 2009, 02:25 PM
I will break someone's teeth with my leg spin:D

nycpro96
August 17, 2009, 02:28 PM
ur birthday?

nope. because of this guy:
http://nimg.sulekha.com/Sports/original700/tamim-iqbal-2009-7-12-14-41-25.jpg

Rommel
August 17, 2009, 02:42 PM
nope. because of this guy:


bandwagoner...

nycpro96
August 17, 2009, 03:03 PM
bandwagoner...

tamim was my favorite cricketer since the day i started following cricket. (maybe except for ash) so i am definitely not a bandwagoner

bangla-red
August 17, 2009, 03:11 PM
So we're having jersey numbers too ? in that case I call dibs on #45

This guy was the only person to even question whether numbers would be used. Anyway they aren't, unless someone creates kits for fun for their team. I get 10 BTW if someone on our team makes them :p

bangla-red
August 17, 2009, 03:11 PM
I will break someone's teeth with my leg spin:D

Your own?

Ashraf-FTP
August 17, 2009, 03:55 PM
i call number 13.. its too lucky for me.. so whos making the kits??

bangla-red
August 17, 2009, 04:17 PM
i call number 13.. its too lucky for me.. so whos making the kits??

Looks like Gunda makes the best graphics and sounded willing. Obviously it's not compulsory to have kits. Awesome BCites might play naked, but we play and look better,

Ashraf-FTP
August 17, 2009, 05:46 PM
Looks like Gunda makes the best graphics and sounded willing. Obviously it's not compulsory to have kits. Awesome BCites might play naked, but we play and look better,
the awful BCites are to poor to afford kits.. soooo sadd.. go rifat bro, go assassins.. assassin the naked BCites.. :HHS:

sbsash
August 17, 2009, 06:07 PM
I call # 16

bujhee kom
August 17, 2009, 08:34 PM
I doon't know about you guys, but I am ready to kick some a$$!

Rifat
August 17, 2009, 10:02 PM
Bujhee Kom bhai is a New Yorker...that's what New Yorker's do best..All talk but zero sizzle...

Rifat
August 17, 2009, 11:20 PM
Come on Rifat bhai.Let's trash them....:Rifatflag:

very late reply: but thanks Nadim...for using my arrogant self created emoticon unapproved by mods...
:-p

Alhamdulillahi Rabbil A'lamin :Rifatflag:

:up:

Imteaz
August 18, 2009, 05:38 AM
Good Luck to my team. :)

nycpro96
August 18, 2009, 10:20 AM
Bujhee Kom bhai is a New Yorker...that's what New Yorker's do best..All talk but zero sizzle...

thats just bull. us new yorkers are not all talk:o

bangla-red
August 18, 2009, 12:13 PM
They can bowl good yorkers!

sbsash
August 18, 2009, 12:15 PM
They can bowl good yorkers!

lol.nice on.anyway,your time to make a move is running out in chess.com

nycpro96
August 18, 2009, 12:18 PM
They can bowl good yorkers!

;) We can do a lot more than that.:-D

bangla-red
August 18, 2009, 12:28 PM
You can eat Yorkie chocolate bars?

Rifat
August 18, 2009, 01:40 PM
thats just bull. us new yorkers are not all talk:o

I was just joking...:)

Sorry Bujhee Kom...I wanted to "try" Trashtalk...:floor:

Tigers_eye
August 18, 2009, 02:33 PM
They can bowl good yorkers!
Wrong scouting report. Let me give you some inside tips from our bowlers. That is what I face in every net sessions. Our bowlers only know one thing. That is how to rattle the stumps. That's all they do along side breathe, eat and sleep. So fear them.

Nadim
August 18, 2009, 02:37 PM
Lets bring it on.........GMBA.......just to break bangla-red's sada teeth........

nycpro96
August 18, 2009, 02:41 PM
I was just joking...:)

Sorry Bujhee Kom...I wanted to "try" Trashtalk...:floor:

I know. I was too.:)

abz..+
August 18, 2009, 02:43 PM
Lets bring it on.........GMBA.......just to break bangla-red's sada teeth........

haha what a joke

nadim cant wait to break some of your yellow teeth with my fast bouncer lol :-*

Nadim
August 18, 2009, 02:45 PM
haha what a joke

nadim cant wait to break some of your yellow teeth with my fast bouncer lol :-*

Tumake chokkaaaaaaa marmu....khali chokkaaaL-)L-)

bangla-red
August 18, 2009, 02:57 PM
Wrong scouting report. Let me give you some inside tips from our bowlers. That is what I face in every net sessions. Our bowlers only know one thing. That is how to rattle the stumps. That's all they do along side breathe, eat and sleep. So fear them.

Are you that bad that you get bowled by your own bowlers?

abz..+
August 18, 2009, 02:59 PM
Tumake chokkaaaaaaa marmu....khali chokkaaaL-)L-)

thats in your dream my lil bro would you be able to see the ball because all of my delivery will be over 90+mph with bouncer and i know you cant play well against bouncer like bd batsman hahahehehuhuh:-*

abz..+
August 18, 2009, 03:00 PM
Are you that bad that you get bowled by your own bowlers?

good one bangla red hehe

Tigers_eye
August 18, 2009, 03:04 PM
Are you that bad that you get bowled by your own bowlers?
"Eit ka jabab pathhar mey" - You will soon find out. Muhahaha!!! They hunt in a pack.

Nadim
August 18, 2009, 03:07 PM
"Ei ka jabab pathhar mey" - You will soon find out. Muhahaha!!! They hunt in a pack.

come on "Bager chok" bhai.us two is the best player in our team(according to the contact) so lets crush them....and then throw them into Jomuna river.what u say?

Nadim
August 18, 2009, 03:08 PM
thats in your dream my lil bro would you be able to see the ball because all of my delivery will be over 90+mph with bouncer and i know you cant play well against bouncer like bd batsman hahahehehuhuh:-*

kaj hobe na........even 200mph o kaj hobena.i will break ur teeth and then gonna send u to Barking Hospital:lol:E-)

abz..+
August 18, 2009, 03:19 PM
kaj hobe na........even 200mph o kaj hobena.i will break ur teeth and then gonna send u to Barking Hospital:lol:E-)

:mad: now u make me ungry so your 32 teeth will be taken off next match hehe

Tigers_eye
August 18, 2009, 03:23 PM
come on "Bager chok" bhai.us two is the best player in our team(according to the contact) so lets crush them....and then throw them into Jomuna river.what u say?
Jomuna river is too deep and big for them. I have a well thought out plan. For losing they will receive a "shuta" and kochu gass. We will find out how much brain they have to tie the shuta on their neck and the Gass to end their own misery.

sbsash
August 18, 2009, 03:33 PM
whats up with the trash talk?What happened to all the good sportsmanship?

Rommel
August 18, 2009, 03:52 PM
whats up with the trash talk?What happened to all the good sportsmanship?

this is kindergarten kid. grow a pair and talk some trash!

Ashraf-FTP
August 18, 2009, 04:16 PM
Are you that bad that you get bowled by your own bowlers?
BR, you should change ur sig now that the sign ups are already done.. uhmm, i have a suggestion, make this your new sig-
"we are getting ready to get our @$$es kicked and assassinated by the Assassins. wish the Sucky BC-ites luck cause we need it :(.."

bangla-red
August 18, 2009, 04:24 PM
Ahhhh- no. I might change it to Captain and Batsman of/for Awesome BCites

bangla-red
August 18, 2009, 04:25 PM
:mad: now u make me ungry so your 32 teeth will be taken off next match hehe

He doesn't have 32 - he lost a few after bowling in the nets.

abz..+
August 18, 2009, 04:29 PM
He doesn't have 32 - he lost a few after bowling in the nets.

oh yh lol

bangla-red
August 18, 2009, 04:41 PM
Nadim has the worst bowling action in the world... the umpire and silly mid off have to be careful when he bowls. He really needs to use a mouthguard for himself.

sbsash
August 18, 2009, 06:17 PM
this is kindergarten kid. grow a pair and talk some trash!

well you're not gonna gain anything by trash talking.

sbsash
August 18, 2009, 06:17 PM
Nadim has the worst bowling action in the world... the umpire and silly mid off have to be careful when he bowls. He really needs to use a mouthguard for himself.

:lol:

Ashraf-FTP
August 18, 2009, 10:30 PM
well you're not gonna gain anything by trash talking.
you surely will gain.. if you trash talk bout smone, they will lose confidence.. and enemies loss is ur gain.. :assassins:

Zeeshan
August 18, 2009, 10:34 PM
well you're not gonna gain anything by trash talking.

lol poor sbaash.

auntu
August 19, 2009, 08:34 AM
I want #7...

Looks like this is going to be in the month of Ramadan also.
Not bad.

Razi
August 19, 2009, 11:31 AM
I want #17, Inshallah Awesome BCites will kick some (h)asses.

bangla-red
August 19, 2009, 11:55 AM
BCFCL feed your cricket desire in Ramadan.

Rifat
August 19, 2009, 12:39 PM
Razi,

Good to see you back...How's life :)?

Razi
August 19, 2009, 01:07 PM
Razi,

Good to see you back...How's life :)?

Thanks man, yeah life's good. Hopefully this BCFCL will bring more fun among the BC members.

bangla-red
August 19, 2009, 01:08 PM
That's my plan Razi :)

bangla-red
October 12, 2009, 12:47 PM
OK, I've adjusted the fixture dates. Match threads will be made 2 days before the game starts.