PDA

View Full Version : BPL 2016 | Day 6 | Barisal vs Rajshahi & Khulna vs Comilla | 13th November, 2016


Pages : [1] 2

MHRAM
November 13, 2016, 02:59 AM
Let the match begin..

BTW, rajshahi has picked Rakbul :lol::lol:

MHRAM
November 13, 2016, 03:02 AM
BB already 1 down

The pitch is rather sluggish, ball not coming on to the bat in the day games.

Nadim
November 13, 2016, 03:02 AM
Lol that dab celebration from akmal :floor:

Nadim
November 13, 2016, 03:05 AM
Let the match begin..

BTW, rajshahi has picked Rakbul :lol::lol:

He already cost them four runs :lol:

MHRAM
November 13, 2016, 03:13 AM
He already cost them four runs :lol:

wait for the iconic 20(30)

Nadim
November 13, 2016, 03:15 AM
RK defo have the best Jersey out of all

MHRAM
November 13, 2016, 03:17 AM
Damn Freza got 2 wicket.

I just don't understand, there is no demons in the pitch but batsman just keep getting themselves out in the worst ways possible.

Definitely a 140+ runs wicket

brockley
November 13, 2016, 03:22 AM
Yeh apart from that 170 the other night the scores have been low,whats the story?
When I mean low 130/140.

MHRAM
November 13, 2016, 03:23 AM
The reason why teams are failing is because of substandard openers

Khulna:
Majid/Pooran/Hasanuzzaman

RK:
Rony/Mominul/Sohan

BB: Munaweera/Shamsur

Cov: Imrul/latif/liton

CTG: Dwayne smith was just woeeefull

MHRAM
November 13, 2016, 03:24 AM
Yeh apart from that 170 the other night the scores have been low,whats the story?
When I mean low 130/140.

batting failure uptop

you will see that the openers have failed to help teams out. One should see how Maruf and Nasir played last night. They tried to take full toll of the PP.

Other teams couldn't do that regularly. The first 6 overs matters

brockley
November 13, 2016, 03:24 AM
Yeh tell me about Smith,he is so consistent around 30/40.

MHRAM
November 13, 2016, 03:30 AM
also might add that the pitch has uneven bounce. Some balls keep really low

MHRAM
November 13, 2016, 03:35 AM
feel like choking Sohan

brockley
November 13, 2016, 03:36 AM
Good slog sweep by Rahim,not as good as Steve Waugh tho,but good shot.
The batters coming back in2 it.

Nadim
November 13, 2016, 03:52 AM
Abrin, give us a F****** break please

Nadim
November 13, 2016, 04:04 AM
Mushy is in some form.

godzilla
November 13, 2016, 04:07 AM
Mushy wearing new pads I see. New Sponsor?

Rinathq
November 13, 2016, 04:13 AM
That 6 over cow corner though.... nafees!

brockley
November 13, 2016, 04:15 AM
150? They are stepping it up,some strange bowling choices from Sammy.

Nadim
November 13, 2016, 04:17 AM
See, nothing wrong with the pitch. 60 odd runs in last 5 overs.

Nadim
November 13, 2016, 04:17 AM
Nafees going for it. 50 up. Was on 5 after facing 15 balls but made it up against Patel :lol:

NoName
November 13, 2016, 04:18 AM
NAFEEEEES :fire:

brockley
November 13, 2016, 04:18 AM
2 6's revise that total,Nafees coming out of his shell.

MHRAM
November 13, 2016, 04:19 AM
What batting from Nafees two 50s in 3 innings.

He is definitely far better than Soumya, Anamul. Take him to NZ and play him atleast in T20s

Nadim
November 13, 2016, 04:19 AM
T Pererra yet to come so BB should aim for 170+ from here tbh

Nadim
November 13, 2016, 04:20 AM
What a shot...6 through cover from SN

NoName
November 13, 2016, 04:20 AM
Maar Nafees Maaaaaaar :fire:

MHRAM
November 13, 2016, 04:20 AM
Our T20 team should be:

Tamim
Nafees
Sabbir
Mushy
Shakib
Riad
Mosaddek
Miraz
Mashrafe
Taskin
Fizz

Damn, that will be a super strong side. And apart from Taskin and Fizz everyone is an excellent fielder.

Anik SH
November 13, 2016, 04:20 AM
বিপিএলে ভালো মানের ভাষ্যকার চাই........
আতাহার ভাই আর ড্যানি ছাড়া কমেন্টারি বক্সে বাকি সবাইকে এত বিরক্তিকর মনে হয়, বলার ভাষা নেই।
টুনামেন্ট এর সৌন্দর্যই নস্ট করে দিচ্ছে এরা।
আর আমাদের শামিম চৌধুরীকে কে যে বলেছে ভাষ্যকার হওয়ার কথা।১ম বল থেকেই বলবে again ।
ব্যাটে একটু আওয়াজ হলেই বলে bang! পরে দেখা যায় ১রান।
ধারাভাষ্যকাররা টিভির পাশাপাশী মাঠের খেলা দেখে কমেন্টারি চালিয়ে যান, কিন্তু উনি শুধু টিভি ফলো করেই চালিয়ে যান, মাঠের দিকে তাকানোর কোনো প্রয়োজনই মনে করেননা।
worst commentetors ever....
আর খেলায় ভাষ্যকার যে ইম্পরট্যান্ট ফ্যাক্টর আমাদের বিসিবি করতাদের সেটা কে বোঝাবে।
উইলকিন্স, বিশপ এদের নাহয় আনা সম্ভবনা।কিন্তু
ডিন জোনস,ড্যারেন গঙ্গা,পমিয়েম বেন্গোয়া এদের ও কমপক্ষে আনা গেলে অনেক ভালো কথা শুনতে পেতাম আমরা।
আমাদের তরুন প্লেয়ারদের স্পেশালিটি সম্পকে আরো ভালো ধারনা পেতাম।

Zeeshan
November 13, 2016, 04:21 AM
acha borishal bulls ra ki chicago bulls er offshoot

Zeeshan
November 13, 2016, 04:22 AM
Did he enjoy it?

Boy good to be back.

Nadim
November 13, 2016, 04:22 AM
Our T20 team should be:

Tamim
Nafees
Sabbir
Mushy
Shakib
Riad
Mosaddek
Miraz
Mashrafe
Taskin
Fizz

Damn, that will be a super strong side. And apart from Taskin and Fizz everyone is an excellent fielder.


Don't worry! we will see Hom and Shuvasish in the T20 somehow E-)

Mas_UK25
November 13, 2016, 04:22 AM
This is much much, better, improved, batting pitch. Woohoo! Curator, understood, finally!!

Nadim
November 13, 2016, 04:22 AM
acha borishal bulls ra ki chicago bulls er offshoot

Welcome back ZEE. where have you been bruh?

Posted about you on fc section earlier today :)

MHRAM
November 13, 2016, 04:23 AM
This is much much, better, improved, batting pitch. Woohoo! Curator, understood, finally!!

Pitch is pretty much the same but the boundaries are short so easy to hit sixes.

The same batting combo scored 90+ last time, Nafees and mushy in form

Zeeshan
November 13, 2016, 04:24 AM
Nafez to dekhi de villars er moton khelche

Nadim
November 13, 2016, 04:24 AM
Gone. big 4 overs coming up.

Mas_UK25
November 13, 2016, 04:24 AM
Shahriar Nafees, is a top top player, especially against Spin. Well done! Brilliant innings. Deserves to be in the T20I side.

Zeeshan
November 13, 2016, 04:25 AM
Welcome back ZEE. where have you been bruh?

Posted about you on fc section earlier today :)

Gave you a shoutout on FB. Koi tumi to moodey jobab dila na.. NOT Tom Moody

Zeeshan
November 13, 2016, 04:25 AM
Nafez stroke kore out hoye gelo... chih

Mas_UK25
November 13, 2016, 04:26 AM
Abul back to his usual sefl this innings :lol:

Zeeshan
November 13, 2016, 04:27 AM
Nafez to dekhi de villars er moton khelche

kufa kake bolo o ki ki (waikiki) abong koy prokar

Mas_UK25
November 13, 2016, 04:28 AM
That looked pacey from Abul! On the free hit. Last two balls, bowled nice area.

Nadim
November 13, 2016, 04:28 AM
Gave you a shoutout on FB. Koi tumi to moodey jobab dila na.. NOT Tom Moody

sozz. didn't check fb in ages lol

btw bc manush der sathe raag taag koiro na. raag to kore mohila ra :-p

MHRAM
November 13, 2016, 04:29 AM
3 consecutive top knocks from Mushy

Mas_UK25
November 13, 2016, 04:30 AM
Another 50 for Mushy. No 50 in 30t20 innings, now has two in BPL 4. Hope this form carries on.

Zeeshan
November 13, 2016, 04:31 AM
cricket khela pochondo koro kara kara... koi dekhi... haat dekhi

Nadim
November 13, 2016, 04:31 AM
Thus far, Mushy average 135 and SR 135 this years BPL :clap:

Mas_UK25
November 13, 2016, 04:31 AM
Can they get 180plus. Would need it, this is a good batting track, look at how well its coming onto the bat, especially spinners who were keeping it tight but, there no slowness nor movements hence comes on nicely. BB will need 180-odd.

Rajshahi Kings have deep batting, many big hitters!

NoName
November 13, 2016, 04:32 AM
Mushy owns BPL

Zeeshan
November 13, 2016, 04:32 AM
chachar bari rajshahi... shumondhi borisal... kake support korbo bujhe uthe parchi na... dilemma dilemma

NoName
November 13, 2016, 04:33 AM
Shamim finally says dhaal-bhaat

Nadim
November 13, 2016, 04:33 AM
Thats massive

dhall bhaaaat :lol: shamim er favourite

Zeeshan
November 13, 2016, 04:33 AM
That six was just MONSTER

Mas_UK25
November 13, 2016, 04:33 AM
Big shot! Little beauty..!!

NoName
November 13, 2016, 04:34 AM
Lol Rahim sledging Williams

Nadim
November 13, 2016, 04:34 AM
chachar bari rajshahi... shumondhi borisal... kake support korbo bujhe uthe parchi na... dilemma dilemma


hmm kobe hoilo E-)

shabbir
November 13, 2016, 04:35 AM
chachar bari rajshahi... shumondhi borisal... kake support korbo bujhe uthe parchi na... dilemma dilemma

Chacha bari rajshahi hole apner bari o Rajshahi,then you should Rajshahi

Nadim
November 13, 2016, 04:36 AM
Mushy marlei boundary te chole jay :wow:

Nadim
November 13, 2016, 04:37 AM
Mushy 100 korbe...

NoName
November 13, 2016, 04:37 AM
Lol its hilarious how NO ONE has Rahim in their FLT :lol:

Shaan
November 13, 2016, 04:37 AM
Hehe mushy eating the bowlers

Rinathq
November 13, 2016, 04:37 AM
This is what I call clean hitting.. holly smokes! Nothing in the pitch if u are good enough!

Nadim
November 13, 2016, 04:38 AM
:goal:This is what I call clean hitting.. holly smokes! Nothing in the pitch if u are good enough!

Ditto!!!!

ahnaf
November 13, 2016, 04:39 AM
lovely hitting from mushy

Nadim
November 13, 2016, 04:39 AM
Miraz drops a sitter :(

Shaan
November 13, 2016, 04:39 AM
Mushy with his favorite slog sweeps, take that !!

Nadim
November 13, 2016, 04:40 AM
Chasing 180+ but RK have Mominul and Rakibul :floor:

Shabbir and Akmal is the key

Mas_UK25
November 13, 2016, 04:40 AM
Brillant batting. Brilliant to see bug scores. BPL4 has arrived!!!

Last few 1st innings, brought life back into it! In terms of big scores.

Shaan
November 13, 2016, 04:41 AM
Chasing 180+ but RK have Mominul and Rakibul :floor:

Shabbir and Akmal is the key

Nadim Rakibul the beast may wake up today after long break 😀😀

Zeeshan
November 13, 2016, 04:41 AM
acha shamim ki trump supporter. :P

brooklyn and queens

Zeeshan
November 13, 2016, 04:42 AM
A minute of silence for Roey. Roey Haque that is.

Mas_UK25
November 13, 2016, 04:43 AM
Still backing Rajshahi to chase this :D

Nadim
November 13, 2016, 04:44 AM
Nadim Rakibul the beast may wake up today after long break 😀😀

:floor::floor::floor::floor::floor:

Rinathq
November 13, 2016, 04:44 AM
And then we questioned his place in the T20 side

Zeeshan
November 13, 2016, 04:45 AM
dui bole duisho...hobe?

Mas_UK25
November 13, 2016, 04:45 AM
This is what crowds want to see, and you got to keep in mind mostly in the crowd are neutral fans. Only a certain little area of seats each team has maybe few hundreds fans of their own.

Mas_UK25
November 13, 2016, 04:46 AM
Could have got passed 200 if they got their 1st team 50 bit quicker.

Shaan
November 13, 2016, 04:47 AM
It is the first few overs where batsman should play carefully then it become easy, that what it is .

Oni_cricket
November 13, 2016, 04:47 AM
Only Lord Roqibul can chase this :D

Nadim
November 13, 2016, 04:48 AM
Stupid captaincy from Sammy tho

Miraz is the best bowler they have but he only bowled only 3 overs ffs

MHRAM
November 13, 2016, 04:49 AM
Everyone is basically neutral to be honest. I am a supporter of Vikings because of my roots but it hardly matter whether they win or lose

Want to see exciting cricket like this.

Hope Rajshahi atleast come close

But rakibul Miraz and Mominul in the same side is an absolute test team

NoName
November 13, 2016, 04:49 AM
WTF does Ambrin interview ANY of our local players? I've yet to see her speak to any of them, why the **** is she speaking to Patel when you have beast performances by Nafees or Rahim

Farhad is so damn lucky he finished his quota before Nafees/Rahim combo, else the score would have reached 200+ easily

Mas_UK25
November 13, 2016, 04:49 AM
Rony Talukdar injured maybe hence Raqibul Hasan gets in

MHRAM
November 13, 2016, 04:50 AM
Stupid captaincy from Sammy tho

Miraz is the best bowler they have but he only bowled only 3 overs ffs

Miraz didn't bowl 4 overs previous match as well.

He overbowled Reza at first

Mas_UK25
November 13, 2016, 04:51 AM
Everyone is basically neutral to be honest. I am a supporter of Vikings because of my roots but it hardly matter whether they win or lose

Want to see exciting cricket like this.

Hope Rajshahi atleast come close

But rakibul Miraz and Mominul in the same side is an absolute test team


Tbh to Lil Mo. He has been scoring quicker than you think. He has adapted, hence opens the innings, I'm sure Kallis did the anchoring role for many years in IPL. It's not always about 30ball 50. If Mominul can get 50 off 40 balls at top, more than done his job.

Shaan
November 13, 2016, 04:54 AM
WTF does Ambrin interview ANY of our local players? I've yet to see her speak to any of them, why the **** is she speaking to Patel when you have beast performances by Nafees or Rahim

Farhad is so damn lucky he finished his quota before Nafees/Rahim combo, else the score would have reached 200+ easily
Bro take it easy, it not her who is deciding who to interview or approach, it is given instruction to her from background.

MHRAM
November 13, 2016, 04:55 AM
Tbh to Lil Mo. He has been scoring quicker than you think. He has adapted, hence opens the innings, I'm sure Kallis did the anchoring role for many years in IPL. It's not always about 30ball 50. If Mominul can get 50 off 40 balls at top, more than done his job.

That is good but when you have to score 190+ it becomes a different ball game

Rajshahi should have focused on big hitters like Muktar, Zia, Milon, Hasanuzzaman, Ariful Haque

Rinathq
November 13, 2016, 04:55 AM
next time someone complains about poor pitch, I will post the link of this match. Same pitch.. dont tell me that changed it...! the not so good enough batsmen struggled early on. Just quality batting! Got set and then just smacked it!

Nadim
November 13, 2016, 04:59 AM
next time someone complains about poor pitch, I will post the link of this match. Same pitch.. dont tell me that changed it...! the not so good enough batsmen struggled early on. Just quality batting! Got set and then just smacked it!

It's a different pitch bro. Commentator mentioned it

Yesterday and the day before were on the same pitch

Nadim
November 13, 2016, 05:03 AM
Rokibul and momonul opening

Get ready folks. Lungi tight rakhen

NoName
November 13, 2016, 05:04 AM
Look at that career sr of the Rock lol

MHRAM
November 13, 2016, 05:05 AM
Da Rock gone first ball :lol:

Nadim
November 13, 2016, 05:05 AM
Well played Rokibul

Oni_cricket
November 13, 2016, 05:05 AM
The Rock :lol: :rofl:

NoName
November 13, 2016, 05:05 AM
....and he's gone :floor:

Tiger Manc
November 13, 2016, 05:06 AM
Brilliant catch from Nafees

MHRAM
November 13, 2016, 05:06 AM
Rajshahi batsman can only chase this in their dreams.

The opposition has Taijul, Al Amin and Rony.

Rinathq
November 13, 2016, 05:06 AM
It's a different pitch bro. Commentator mentioned it

Yesterday and the day before were on the same pitch

bro.. i am sure they used this pitch in this tournament before. Its not like it changed all of a sudden.. Even the first 5 overs, they looked clueless.. it was slow and had turn... (watch Miraz first 2 overs)

tanvir_nus
November 13, 2016, 05:13 AM
Lol... Barishal has the best bowling attack in my opinion... Ah Rony, Alamin, Taijul, Emrit to name a few.. good team although didn't think before they are title contenders

Nadim
November 13, 2016, 05:16 AM
Also Amin dropped a sitter

Shabbir too

NoName
November 13, 2016, 05:16 AM
Shamim's 'Roshogullah' analogy :lol:

Nadim
November 13, 2016, 05:17 AM
Dropping like a rashogulla

Wtf. What does that mean Shamim??

Tiger Manc
November 13, 2016, 05:17 AM
shocking fielding from al amin

RealSports
November 13, 2016, 05:18 AM
That's the problem with Bangladesh in T20s, that they cannot chase down big scores. They key is to play it cool for the first few overs, then smash it in the last 5 overs if you are chasing over 160 even if you are likely to lose. Taking the game as close as possible is what matters for Bangladesh in this format. Remember that New Zealand game in World T20? they batted without a clue despite bowling really well.

Nadim
November 13, 2016, 05:20 AM
Damn that some shot from shabbir

BengaliPagol
November 13, 2016, 05:21 AM
sabbir responds well to pressure

tanvir_nus
November 13, 2016, 05:24 AM
Shamim is sooo f*****img annoying man

NoName
November 13, 2016, 05:26 AM
Sabbir and Momin in good flow and with U.Akmal and Sammy yet to come on this batting pitch, Rajshahi can fancy themselves to win it.

Nadim
November 13, 2016, 05:31 AM
Wtf

Bowler didn't even appeal

Nadim
November 13, 2016, 05:32 AM
Shocking

That's clearly missing the stump

NoName
November 13, 2016, 05:32 AM
Wow U.Akmal just got robbed. What an ump.

Might have just sealed the game for Rajshahi

Tiger Manc
November 13, 2016, 05:33 AM
poor decision from the umpire that was high and going down leg

Al_Baseerah
November 13, 2016, 05:33 AM
Lol

Al Amin doesnt just get his wickets gifted to him from poor shots from batsmen, but umpires too.

MHRAM
November 13, 2016, 05:35 AM
WHAT A PATHETIC DECISION

Nadim
November 13, 2016, 05:35 AM
That ump made some easy money for sure ;)

MHRAM
November 13, 2016, 05:36 AM
How did the umpire not see the bowler not appealing?

if bowler doesn't appeal, then obviously he feels there is no way the ball was hitting the stumps, high and going down leg

Blackman
November 13, 2016, 05:36 AM
BUT BUT BPL IS TEST MATCH, who ever said that bpl is boring and none of the teams can score 180 who eat some humble pie losers

Blackman
November 13, 2016, 05:37 AM
Sabbir will chase this down, trust me he will score a hundred

NoName
November 13, 2016, 05:38 AM
That ump made some easy money for sure ;)

Could have made it look less suspicious atleast :lol:

Nadim
November 13, 2016, 05:39 AM
Shabbir on song

tanvir_nus
November 13, 2016, 05:39 AM
Awesome game so far honestly

Tiger Manc
November 13, 2016, 05:39 AM
that was a dirty six from Sabbir

NoName
November 13, 2016, 05:39 AM
This match alone has boosted the Six Counter immensely in this tournament

Nadim
November 13, 2016, 05:40 AM
Great knck shabbir

Hope you can double it

Mas_UK25
November 13, 2016, 05:40 AM
Absolute disgraceful Umpiring. Akmal was not out, bowler didn't even appeal. This umpire all time embrassment!

Blackman
November 13, 2016, 05:40 AM
50 WHAT A PLAYER, wayy better than those souymas and homs we have

Nadim
November 13, 2016, 05:41 AM
Someone said there is no one in Bangladesh as exciting as Ashraful and Aftab


Well, they need to see shabbir more ;)

Blackman
November 13, 2016, 05:42 AM
sabbir can double this into the 120s 130s

Mas_UK25
November 13, 2016, 05:44 AM
I'm supporting Rajshahi as first time. Riders are jokes with hacks everywhere, badly exposed yesterday. Still 2nd team for me.

I genuinely like the look of RK. RK is well balanced side, plenty of big hitters, good locals.

Mas_UK25
November 13, 2016, 05:45 AM
Huge!! Good shot. 6 by Sabbir

Tiger Manc
November 13, 2016, 05:53 AM
These guys need to bat for another 5 overs. They only really have Sammy left to come in.

NoName
November 13, 2016, 05:53 AM
Mushfiq should give Rony another chance

tanvir_nus
November 13, 2016, 05:55 AM
Bro Mushy is bz panicking! Can't you hear him losing his shait? Btw also our test captain

Zeeshan
November 13, 2016, 05:55 AM
Sabber to ajke dekhi tinsho kore felbe

Rinathq
November 13, 2016, 05:56 AM
he has to bring back rony....

Nadim
November 13, 2016, 05:56 AM
Shabbir on 77 out of 103

Crazy

tanvir_nus
November 13, 2016, 06:00 AM
What a batsman this guy is... freaking hell man... Shabbir is.probably the best batsman in bangladesh right now

Night_wolf
November 13, 2016, 06:00 AM
Shabbir on 77 out of 103

Crazy

reminds me of our match vs SL in this years asia cup, when he got out we were 104 sabbir was 80

shabbir
November 13, 2016, 06:02 AM
What a game!!!!

Zeeshan
November 13, 2016, 06:02 AM
acha minnesota vikings r dhaka steelers er khela kobe?

Night_wolf
November 13, 2016, 06:02 AM
how is mushy's captaincy in this match?

tanvir_nus
November 13, 2016, 06:05 AM
Mushfique is busy losing his shait... screaming.running, pointing fingers, losing temper.. doing everything except what is needed

NoName
November 13, 2016, 06:06 AM
Is Rony bowling cutters?

Nadim
November 13, 2016, 06:07 AM
Shabbir is still there

Hope they send Miraz now

Nadim
November 13, 2016, 06:08 AM
Sammy should have stayed back.

Wrong move if shabbir gets out now

Tiger Manc
November 13, 2016, 06:08 AM
Sammy needs to get his eye in first. Nothing silly.

NoName
November 13, 2016, 06:10 AM
What an over by Rony

Nadim
November 13, 2016, 06:10 AM
Rony could've gone to NZ instead of Shuvashis

Haturi and selectors losing it

Nadim
November 13, 2016, 06:14 AM
Shabbirrrrr

what an innings

Night_wolf
November 13, 2016, 06:14 AM
why is he punching? hasn't he learnt anything from mushfik?

NoName
November 13, 2016, 06:15 AM
Sabbir taking a dump on all these spinners

Al_Baseerah
November 13, 2016, 06:15 AM
Sabbir Rahman. One of the crispest power hitters I've seen.

NoName
November 13, 2016, 06:15 AM
why is he punching? hasn't he learnt anything from mushfik?

He's been punching after every six he's hit today

Rinathq
November 13, 2016, 06:16 AM
Shabbir set to become the 3rd Bangladeshi to score a ton in BPL. What an innings!!

Mushy on the other hand is an idiot. Made Monir come over the wicket which is too easy for Shabbir

Nadim
November 13, 2016, 06:17 AM
Maiden T20 hundred for my boy!!!

Clearly the best T20 batsman in the country ATM

Oni_cricket
November 13, 2016, 06:17 AM
what a player !

NoName
November 13, 2016, 06:17 AM
Congratulations to Sabbir, what an innings :clap:

Just to think a few weeks ago people were saying he can't rotate strike or pierce the gaps :lol:

Tiger Manc
November 13, 2016, 06:18 AM
congrats on the century!

Tiger Manc
November 13, 2016, 06:19 AM
sabbir needs to see this through though

Rinathq
November 13, 2016, 06:19 AM
unreal batting.....

Nadim
November 13, 2016, 06:20 AM
Shabbir is playing with the fielders and bowlers

But wait people still gonna blame Mushy for it

Rinathq
November 13, 2016, 06:20 AM
whats the highest score in BPL?

Nadim
November 13, 2016, 06:20 AM
Six number 9th

What a player :takeabow:

NoName
November 13, 2016, 06:20 AM
This is just unbelievable, he doesn't even look tired! Constantly hitting the boundaries with ease

Nadim
November 13, 2016, 06:21 AM
This is just unbelievable, he doesn't even look tired! Constantly hitting the boundaries with ease

Fittest player in the nats team since he made debut

Not surprising is it :)

Nadim
November 13, 2016, 06:22 AM
115 out of 150

SR 201

tanvir_nus
November 13, 2016, 06:22 AM
This is like... can't rven describe this innings
This is just special

Rinan
November 13, 2016, 06:23 AM
What an innings , he must be the most exciting batsman in bd history.

NoName
November 13, 2016, 06:23 AM
Rahim is going to eat AA alive after this match for dropping that dolly :floor:

MHRAM
November 13, 2016, 06:25 AM
I knew from before Roman is something different, but this is just UNREAL.

I assure you, he deserves an IPL/BBL contract and will be good enough to start in every match

Zeeshan
November 13, 2016, 06:26 AM
shabbir gon case

Nadim
November 13, 2016, 06:27 AM
How do you describe that shot lol

Zeeshan
November 13, 2016, 06:27 AM
How do you describe that shot lol

Reverse yorker

simon
November 13, 2016, 06:27 AM
This is Kohliesque

Nadim
November 13, 2016, 06:29 AM
I knew from before Roman is something different, but this is just UNREAL.

I assure you, he deserves an IPL/BBL contract and will be good enough to start in every match


He is class aprt!

Been saying that since I started following him at age of 18.

He is the reason we won our maiden gold medal in Asian cup. Since then he didn't look back and in fact he took his game next level since his nats debut

Nadim
November 13, 2016, 06:29 AM
Great catch this.

Zeeshan
November 13, 2016, 06:29 AM
nadum tumi ekta kufa

Night_wolf
November 13, 2016, 06:29 AM
when was the last time a bangladeshi player who scored a 100 finished the match for his team?

NoName
November 13, 2016, 06:30 AM
Sabbir Rahman :notworthy:

Highest scorer in the BPL now, surpassing the mighty Gayle!

Tiger Manc
November 13, 2016, 06:30 AM
damn needed to stay there till the end

Zeeshan
November 13, 2016, 06:31 AM
k lomba... dekhi... mushy na shabbir

Nadim
November 13, 2016, 06:31 AM
when was the last time a bangladeshi player who scored a 100 finished the match for his team?

Pakistan series

SS and Tamim

shabbir
November 13, 2016, 06:31 AM
It's really nice to see all National batsmans except Sakib are in form,getting big score...

Nadim
November 13, 2016, 06:32 AM
Kings can still lose this game tho like they did against Khulna

NoName
November 13, 2016, 06:33 AM
Kings can still lose this game tho like they did against Khulna

If they send in Abul and Frieza

Mas_UK25
November 13, 2016, 06:34 AM
Amazing innings. Best in BPL history! Well done Sabbir Rahman - - Beautiful knock!!!

Night_wolf
November 13, 2016, 06:34 AM
This is Kohliesque

no kohli will finish the match

BengaliPagol
November 13, 2016, 06:35 AM
If Sabbir can become smarter in the cricketing sense and also look to play shots along the ground through the covers then there is no reason why Sabbir can follow in the footsteps of Kohli. Just needs to improve his RBW as well.

Rinathq
November 13, 2016, 06:35 AM
It's really nice to see all National batsmans except Sakib are in form,getting big score...

umm Soumya says hi :wave:

Tiger Manc
November 13, 2016, 06:36 AM
come on sohan if you want to replace the guy behind you, you will have to do better than that

Zeeshan
November 13, 2016, 06:37 AM
sami r swing dekhle amari dor lage

Mas_UK25
November 13, 2016, 06:37 AM
when was the last time a bangladeshi player who scored a 100 finished the match for his team?

In t20s, Tamim scored ton against Oman and finished the innings too.

NoName
November 13, 2016, 06:38 AM
Its like seeing a bunch of AAs fielding

Nadim
November 13, 2016, 06:38 AM
Stupid midfield

Let's blame Mushy lol

Tiger Manc
November 13, 2016, 06:38 AM
fielding has been woeful in this match

Mas_UK25
November 13, 2016, 06:39 AM
Knew it Rajshahi would chase it :)
Made a post on page 5 or 6. Still backing them to chase it :)

Wakidul
November 13, 2016, 06:39 AM
Shabbir best thing is, good fielder as well m'A. May Allah preserve his ability's. I seen him constantly hit the gym on Instagram and stuff. Seems a hard worker. Just needs to mature in the head about shots to play. I liked what sammy did. Had regular words with him.

MHRAM
November 13, 2016, 06:39 AM
Sohag is so mediocre. Anamul is a much better keeper-batsman

Rinathq
November 13, 2016, 06:39 AM
Rony will be the key... his 1 over can make a big difference

shabbir
November 13, 2016, 06:39 AM
Now It's Rajshahi match to lose....

Nadim
November 13, 2016, 06:39 AM
8 runs from it

5 off them were due to misfield :lol:

Rinathq
November 13, 2016, 06:40 AM
ahh it shouldve been rony here... get ur best bowler to bowl the second last mushy!!! cmon!!

MHRAM
November 13, 2016, 06:41 AM
how does Rayad get picked, he is mediocre

Tiger Manc
November 13, 2016, 06:41 AM
sohan is going to try the scoop shot

Mas_UK25
November 13, 2016, 06:41 AM
Love RK's black kit. Since RK have put it on, they look brutal.

NoName
November 13, 2016, 06:42 AM
ahh it shouldve been rony here... get ur best bowler to bowl the second last mushy!!! cmon!!

He might bowl the last over

Nadim
November 13, 2016, 06:43 AM
Bijoy is still the second best wk batsman in the country

Some are better keeper or batsman but when you combine both, it has to be Bijoy

We seriously need a better wk batsman who can replace Mushy

Mas_UK25
November 13, 2016, 06:43 AM
how does Rayad get picked, he is mediocre

When I saw his name first time. Never heard of him. Never seen him before. How on earth he gets contract! Mediocre player all round.

Maybe it's to do with lack understanding from the cricketing brainless owners!

NoName
November 13, 2016, 06:44 AM
Lol where is Emrit bowling and where are his fielders :facepalm:

Nadim
November 13, 2016, 06:44 AM
When I saw his name first time. Never heard of him. Never seen him before. How on earth he gets contract! Mediocre player all round.

Maybe it's to do with lack understanding from the cricketing brainless owners!

He played for Dhaka last year and won a game or two for them so fair to get another contact

Nadim
November 13, 2016, 06:45 AM
Okay Abul will come and lose this game now for RK

Rinathq
November 13, 2016, 06:46 AM
He played for Dhaka last year and won a game or two for them so fair to get another contact

plus he is the skipper of a CPL team.. Guyuna

Tiger Manc
November 13, 2016, 06:46 AM
raju ahead of miraz!?

NoName
November 13, 2016, 06:46 AM
LOL brace yourselves folks, two locals at the crease now, one being Abul. This is going to be interesting

Rinathq
November 13, 2016, 06:48 AM
Why not Rony???? he had one bad over but that was just brilliance from Shabbir

Mas_UK25
November 13, 2016, 06:48 AM
Sh.t!!! Twist and turn late on!

This why, sabbir rahman needed to get the job done. Did all the bulk, hard work. Maybe a gear down batting sensible towards to end, would been better for the side. He was seeing it well, hitting them well than others.

Sometimes, our players have to learn. To see off the game, be the man to finish the innigs if your well set and done all the hard work.

Take nothing of his innings. It is the best innings of BPL history.

tanvir_nus
November 13, 2016, 06:48 AM
Why don't they trust Miraz??

Nadim
November 13, 2016, 06:49 AM
Miraz not even padded up yet.

Wtf he is better batsman than Abul and reza put together

tanvir_nus
November 13, 2016, 06:49 AM
Sohan might miss all the balls.. too nervous this guy

Nadim
November 13, 2016, 06:50 AM
Not trusting Miraz is a crime and RK deserve to lose this

Anik SH
November 13, 2016, 06:51 AM
Shabbir saved my team Youngsters Blaster! !!!!!!

Oh icon, my icon!!!!

tanvir_nus
November 13, 2016, 06:51 AM
Slower ball coming up

Mas_UK25
November 13, 2016, 06:51 AM
What p!ssed me off was the way he was punching! Freaking heck do out players learn?! It's not over till its over!! What a knock but end result might not be what should been!!!

Really annoyed by this pathetic professionalism by some players!

Nadim
November 13, 2016, 06:52 AM
66℅ runs scored by shabbir get you lose it

Idiots. Same thing happened with Khulna where miraz batted at 10

Al_Baseerah
November 13, 2016, 06:52 AM
Meraz not even padded up. Seriously, wtf is that how he is treated? A tail ender?

tanvir_nus
November 13, 2016, 06:52 AM
Told yaaa... also told you sohan will miss everything

NoName
November 13, 2016, 06:53 AM
LOL leave it to our locals

LMAO Rahim celebrations

Al_Baseerah
November 13, 2016, 06:53 AM
Mushy's antics, SMH I cringe seeing it

Nadim
November 13, 2016, 06:53 AM
What p!ssed me off was the way he was punching! Freaking heck do out players learn?! It's not over till its over!! What a knock but end result might not be what should been!!!

Really annoyed by this pathetic professionalism by some players!

He was punching every time he but a six so nothing to do with the match I guess

Mushy must have pissed him off

NoName
November 13, 2016, 06:54 AM
Lol Rahim mocking Sabbir

BD_TigerZ
November 13, 2016, 06:55 AM
Nurul is absolutely useless T20 specialist my a**.

simon
November 13, 2016, 06:55 AM
Brilliant by Perera
Sammy had to finish it off

Mas_UK25
November 13, 2016, 06:56 AM
RK lost two games they should won! Due to the pathetic local late order batters.

Some people rate this Sohan guy! Worst hype ever! Can't even connect the ball.

mij
November 13, 2016, 06:56 AM
Meraz not even padded up. Seriously, wtf is that how he is treated? A tail ender?

:up:

And the man of the match is Abul. Man his name is abul for no reason.

What the f nurul doing good he is not in national team.

BengaliPagol
November 13, 2016, 06:56 AM
No Miraz = No Party

NoName
November 13, 2016, 06:56 AM
Anamul, Liton, Nurul....our WK batsmen are absolutely depressing

Abul involved in two last over chokes, that fluke of a century still duping people into thinking he's an AR til this day

Shaan
November 13, 2016, 06:56 AM
Again they left Miraz as tail ender, idiots deserved to lose..

MHRAM
November 13, 2016, 06:57 AM
Sohan is as useless as they come.

Same goes to Abul

Mas_UK25
November 13, 2016, 06:58 AM
Anamul, Liton, Nurul....our WK batsmen are absolutely depressing

Come on bro. Anamul is much better than both them. Don't forget Anamul has few ODI tons and is very much a capable t20 batsmen. Rather not put him along with them other two useless LOI players!

Rinathq
November 13, 2016, 06:58 AM
How was you feeling...... :dEAD:

NoName
November 13, 2016, 06:58 AM
And ofc Ambrin interviewing some random foreign player with no impact on the match again!

Dilscoop
November 13, 2016, 06:59 AM
Decided to check out my first ever Gully League Premier because ESPN live video was posted right next to the Eng/Ind game on CI. And I saw Sabbir was batting so I stuck around. And the next ball Al Amin dropped him! :lol: I laughed so hard! That was so bad! :facepalm: Then he started crying, so I felt bad! :big_hug: And here we are. :ohno: A bit edgy inning to my likings but effective hikes. He will get lot smoother eventually.

Also, what's with the taunting/fist pumping after every 6? I mean I've always wondered what it'd look like if batsmen celebrated every boundary like bowlers celebrate wickets. Well, it looks ridiculous. Stop it. And anyone who celebrates like Mushfiq will pay the price in the end. Also Mushy is pumped to give it back. And then as they walked off to shake hands, SN told him something. Probably told him to make nice with Sabbir, since he IS his captain where it matters. SMH. SN knows whats up.

But IDC about any of that. "Borishal's" win means jack to me. @ the doubters, you can already confirm it like the rest of us already had, we have found our solid #3! :notworthy:

Dilscoop
November 13, 2016, 07:00 AM
How was you feeling...... :dEAD:

And ofc Ambrin interviewing some random foreign player with no impact on the match again!

this is why I cannot wait to close the pages as soon as the last ball gets bowled. But what's happening!? Tempted to turn it back on! Is it too cringy!?

mij
November 13, 2016, 07:02 AM
Again they left Miraz as tail ender, idiots deserved to lose..

:up: idiot management need to understand.

Rinathq
November 13, 2016, 07:03 AM
this is why I cannot wait to close the pages as soon as the last ball gets bowled. But what's happening!? Tempted to turn it back on! Is it too cringy!?

Dillu... lets open a petition to remove Ambreen. I am serious.. getting rid of her will lift the tournament.. its that easy

NoName
November 13, 2016, 07:05 AM
this is why I cannot wait to close the pages as soon as the last ball gets bowled. But what's happening!? Tempted to turn it back on! Is it too cringy!?

Its always cringe-worthy with this woman's English, I've come to accept it. My main gripe is with how she never interviews any of our locals even when they have performed well in w.e match and instead interviews a foreign player that is either not playing or did jack in match.

Equinox
November 13, 2016, 07:07 AM
Shabbir was mocking Mushfiq throughout his innings which prompted Mushfiq's animated celebrations and gesturing towards the RK dugout. Shabbir wasn't doing the fist-pumps seriously. He is too cool for that. Maybe Mushfiq did something to tick Shabbir off during the first innings?

What's alarming is that Nurul and Abul could not get 9 runs off the last over to win their team the match. And some people want Nurul, Anamul, Mithun and who else to replace Mushfiq.

NoName
November 13, 2016, 07:14 AM
Was the MoM award always $500 in previous editions? Its way too small

mij
November 13, 2016, 07:14 AM
Nurul abul mithun don't want to see no where national team.

Mushi give credit to shabbir which is good to see.